Nog maar twee nachtjes - Reisverslag uit Kamerik, Nederland van oegandagroep2014 - WaarBenJij.nu Nog maar twee nachtjes - Reisverslag uit Kamerik, Nederland van oegandagroep2014 - WaarBenJij.nu

Nog maar twee nachtjes

Door: Christine

18 Juli 2014 | Nederland, Kamerik

Jambo,

Er staan 14 volle koffers (bijna klaar) voor vertrek met een beetje van onszelf maar met vooral veel spullen voor de mensen in Oeganda. De tropische temperaturen brengen ons ook al in de stemming. Vanaf maandagavond hopen wij iedereen op de hoogte te kunnen houden van onze ervaringen. Maar eerst moeten wij nog "even" op reis.

Wij hebben er zin in!

• 19 Juli 2014 - 08:32

Ben En Anita:

Lieve Oegandagangers,

wat vinden wij het geweldig dat jullie naar Chawolo gaan,
    weer een groep mensen die mee werken aan een betere toekomst voor Chawolo!

Héél veel succes toegewenst, maar toch ook véél plezier met de mensen daar en wij leven met jullie mee
    en bidden voor een succesvolle, onvergetelijke reis voor jullie!

En natuurlijk...... een knuffel van ons voor Okoth en de ♥ elijke groeten aan allemaal daar! :-)

Ben en Anita

• 19 Juli 2014 - 11:14

Piet-Jan En Willy:

Geniet met elkaar van deze bijzondere reis, veel succes.

Piet-jan en Willy

• 20 Juli 2014 - 12:22

Nicoline:

Super dat jullie deze reis gaan maken. Een heel goede tijd gewenst met elkaar!! Liefs

• 20 Juli 2014 - 12:22

Bert Van Vreeswijk:

Hallo Chawolo fans,

Terwijl jullie onderweg zijn heeft God ook in Kamerik laten zien dat hij een geleidende hand heeft in dingen die vanmorgen gebeurden. Jullie weten dat ik niet zo kerks meer ben, met name vanwege het instituut, maar ook inhoudelijk, maar dat terzijde. Jullie vertrek inspireerde ons om te komen uitzwaaien en omdat ik geen behoefte aan de horizontale stand meer had, ben ik na weken maar weer eens naar de kerk gegaan. En wat gebeurt?
    Vraagt ouderling Lenie na de dienst of ik de dominee even wilde spreken, omdat hij meer over ons project in Oeganda wilde weten. Dus aan de koffie met de dominee en na vertelt te hebben wat CDHope is vertelt hij mij dat hij voorzitter is van de stichting 'Oorsprong Doel en Zin". Zij ondersteunen ontwikkelingswerk dat gericht is op kinderen. Niet met grote bedragen maar toch bedragen die altijd welkom zijn. De dominee legt me uit voor welk soort projecten CDHope bij hen een aanvraag kan doen.
    Prachtig toch??

Ria, Christine, Nellie, Lotte, Anna, Frits en Henk heel veel plezier met elkaar en met de kids en anderen in Chawolo geniet ervan!!

Gerrie en Bert

• 21 Juli 2014 - 20:43

Rob:

Hello Bert,
    Wat een mooi verhaal. Het lijkt geen toeval..

De groep is aan het eind van de ochtend met enige vertraging aangekomen in Chawolo en hebben als het goed is wat rust gepakt na de lange reis.

Groeten,
    Rob

• 21 Juli 2014 - 21:00

Sarie Los-Beukelman:

Beste Oegandagroep 2014
    Als moeder van Christine en oma van Lotte wil ik jullie, ook namens mijn man, laten weten
    dat wij dankbaar zijn dat jullie goed zijn aangekomen in Chawolo,
    Wat zullen jullie moe zijn geweest en we hopen dat jullie inmiddels een beetje zijn uitgerust.
    Heel veel succes gewenst in de mooie weken, die voor jullie liggen, wij denken aan
    jullie en bidden dat het een fijne tijd mag worden met elkaar.
    Een hartelijke groet voor allemaal vanuit Rotterdam
    Barend en Sarie Los-Beukelman

• 23 Juli 2014 - 10:05

Gerda :

Voor alle Oegandagangers maar in het bijzonder voor onze lieve nichtjes Christine en Lotte.
    Leuk om jullie reisverslag te lezen.
    De andere wereld waar jullie je nu bevinden zal grote indruk maken.
    Geweldige jullie inzet voor de medemens.
    Fijn dat we het allemaal op afstand zo goed kunnen volgen.
    We wensen jullie een fijne tijd met elkaar.
    Liefs en een meelevende groet van ons.
    Jacques en Gerda.